Tuesday 19 January 2021

Witamy nowe Projektantki!

 Miło nam poinformować, iż dołączyło do nas 5 utalentowanych dziewczyn.

 

Zobaczcie, co piszą o sobie oraz odwiedźcie ich miejsca w sieci:)

Najbardziej lubię tworzyć prace z bogatymi, przemyślanymi kompozycjami, które dopieszczam w nieskończoność. Każdej kompozycji próbuję nadać niepowtarzalny charakter.

W mojej „pracowni” oprócz kartek, powstają albumy, mediowane notesy i ozdoby, w których mogę wykorzystać własnoręcznie zrobione z foamiranu kwiaty. 


Tworzę bez przerwy. Zaczynałam od biżuterii z półproduktów, lubię beading na krośnie. Kilka lat temu mój świat pochłonął decoupage, a teraz mixed media. 

 


 
Rękodziełem zajmuję się praktycznie od zawsze, scrapbookingiem jakoś od 8 lat z przerwami. Nie mam sztywno określonych zasad w tworzeniu, także nie jest dla mnie problemem Tworzyć w jednym kolorze.

 


Uwielbiam działać twórczo w różnych dziedzinach jak: mixed media, szycie, decoupage, biżuteria, filcowanie, fotografia...chętnie maluję, rysuję, projektuję wnętrza, odnawiam stare meble.
 

Tworzę w różnych technikach, ale najczęściej goszczą u mnie koraliki i papiery.  Wciąż ciągnie mnie do czegoś nowego. Moja nowa pasja to tusze alkoholowe. 
 

Nadal tworzyć będą dla nas:

 

 


 

 

 

 

Zapraszamy do udziału w naszych wyzwaniach!

5 comments:

  1. Fantastyczny zespół, teraz czekam na Wasze wspaniałe pomysły.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za miłe przywitanie. Wkrótce pochwalimy się, jaki kolor nam w duszy gra :)

      Delete
  2. Kawa na poddaszu i Aga nie są mi obce, pozostałe dziewczyny chętnie poznam i będę śledziła ich poczynania na łamach bloga ;) Powodzenia!

    ReplyDelete